اسعد خضری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر این طرح ها عملیات اجرایی 6 طرح عمرانی نیز با اعتبار 59 میلیارد و 500 میلیون ریال در سطح این شهرستان آغاز می شود.
وی افزود: طرح هایی که مورد بهره برداری خواهد رسید، شامل سه طرح آموزشی با 15 کلاس درس، سه طرح عمران شهری، 2 طرح آبخیزداری، طرح هادی روستای گندویلاو، بهسازی و آسفالت هشت روستا در 2 بخش مرکزی و نالوس، 10 طرح توسعه برق رسانی، یک طرح پرواربندی 200 راسی در نالوس، سه طرح کانال بتنی شیخ عثمان و کانی کیسل و مرمت قنات روستای چهاربت است.
خضری ادامه داد: عملیات اجرایی سه باب مدرسه، دیوار صخره نوردی، پرواربندی 600 راسی شیخ عثمان و مخزن بتنی 2 هزار مترمکعبی آب شهری نیز در این ایام در این شهرستان آغاز خواهد شد.
وی یادآور شد: در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 70 برنامه کلی از جمله 25 برنامه شهرستانی در قالب 15 کمیته و کارگروه در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.
خضری افزود: گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقات متنوع ورزشی، همایش 40سال شکوهمندی و شکوفایی، برپایی نمایشگاه ها، نواختن زنگ انقلاب و فضاسازی شهری و ادارات از جمله برنامه های این ایام است.
خضری با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همه معادلات سیاسی و ترفندهای شوم دشمنان و استکبار جهانی را خنثی خواهند گذاشت.
به گزارش ایرنا از 12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است و در طول این مدت برنامه های مختلف در استان ها و شهرستانهای مختلف کشور برگزار می شود.
9870/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.