به گزارش ایرنا ، خیراله خزایی روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان بیان کرد: دستاوردهای 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پیشرفت و آبادانی ها باید بیشتر از همیشه به جهانیان معرفی شود.
او بیان داشت: خدمات بسیاری از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 40 سال گذشته در سراسر ایران اسلامی ارائه شده که این خدمات و دستاوردها باید به شکل هنرمندانه و خلاقانه به ویژه برای نسل جوان مطرح شود.
وی افزود: اینکه دستگاه های اجرایی برای برگزاری جشن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی ورود نمی کنند، پذیرفته نیست چرا که مدیران این سمت را در سایه این نظام به دست آورده اند و باید در خصوص برنامه های این جشن باشکوه همت ویژه ای به خرج دهند.
خزایی خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی مختلف در قالب 14 کمیته ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی مناسبی برای دهه فجر انجام دهند و خدمات صورت گرفته در حوزه کاری خود را به اطلاع مردم برسانند.
در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های اجرایی نیز با ارائه گزارشی از روند انجام کارها، برنامه ها و اقدام های آتی خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کردند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.