محمد جواد کولیوند روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بر خلاف تصور دشمنان ، ملت ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند تا دین خود را بار دیگر به امام راحل و شهدا ادا کنند.
وی گفت: بدخواهان انقلاب اسلامی از طریق برنامه های مختلف رسانه ای و فضای مجازی به دنبال تخریب سیمای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
کولیوند بیان داشت: این فعالیت ها در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اهداف مختلف دیگری جون نا امید کردن مردم نیز انجام می شود تا با بزرگ نمایی مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی مردم را دلسرد کنند.
وی با اشاره به اینکه به دلیل تحریم ها و کینه توزی مستکبران ایران با مشکلاتی روبرو شده، خاطر نشان کرد: باید با روحیه و تفکر بسیجی ،اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب ، صبوری و حمایت از کالای ایرانی می توان ازاین گردنه عبور کرد.
کولیوند حفظ وحدت را در جامعه مهم دانست و یادآورشد: معلمان در تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل نو در کنار رسانه ها و دستگاه های اجرایی مسئولیت مهمی را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: برای نکوهداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی ضرورت دارد همه با هم باشیم تا جشن با شکوه پیروزی انقلاب به گونه ای در ایام الله فجر برگزار شود.
این نماینده مجلس اضافه کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب ملت ایران به قدرت طلبان جهان نشان می دهند که با فشار، تهدید و تحریم نمی توانند بین ملت و مسئولان فاصله ایجاد کنند.
وی تاکید کرد: در ایجاد شور انقلابی ، بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب در عرصه های مختلف داخلی و برون مرزی، رسانه ها نیز باید در میدان باشند و اطلاع رسانی کنند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.