امام جمعه سلماس گفت: دهه فجر نشانگر میثاق ملت با انقلاب اسلامی و فجر سعادت ملت های اسلامی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، گفت: این انقلاب اسلامی موجب عزت، عظمت و اقتدار کشور شد  و حال باید مراقب باشیم تا به این عزت و عظمت و اتحاد مردم خدشه ای واردنشود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: علی رغم قوانین منع آمد و شد و حکومت نظامی، مردم عزتمند ایران بی هیچ هراسی از فرمان امام خمینی (ره) تبعیت کردند و با گوش دادن به فتوای وی زمینه پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم ساختند.

وی افزود: پس از عنایت و توجه خداوند متعال، رهبری حکیمانه امام خمینی و سپس بصیرت و تبعیت مردم عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوابی بر یاوه گویی ها و گستاخی های مقامات غربی است زیرا مردم ما حضور در این صحنه را تکلیف دینی و اطاعت از فرمان امام و مقام معظم رهبری می دانند.

وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن حرکت نمادین استقامت ملت ایران است و نشان می دهد که تحریم ها نتوانسته ملت ایران را از پای در آورد .

امام جمعه سلماس با اشاره به روز 14 بهمن به عنوان روز ملی فناوری فضایی خاطرنشان کرد: از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که هم اکنون ایران به عنوان یکی از 9 کشور برتر دنیا،‌تمام چرخه فناوری هسته ای را در اختیار دارد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.