به گزارش ایرنا، عباس صادق زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع تخصصی آب درمانی این استان و جنوب شرق کشور با اشاره به اینکه این طرح یکی از تخصصی و استانداردترین طرح های آب درمانی کشور است افزود: مجتمع آب درمانی شامل مجموعه های استخر آبی، سالن ماساژ، سالن هیدروتراپی، واترتراپی، مشاوره آب درمانی و ساختمان اداری است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در صورت تامین تجهیزات مورد نیاز این مجتمع آب درمانی در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد گفت: در گذشته حدود سه تا پنج میلیارد تومان اعتبار برای تامین تجهیزات نیاز بود اما در شرایط کنونی 15 تا 20 میلیارد تومان اعتیار نیاز است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه افراد دچار ضایعه جسمی در استان کرمان و استان های همجوار از این مجموعه تخصصی می توانند استفاده کنند خاطرنشان کرد: بهره برداری این مجموعه حرکت نوینی در حوزه توانبخشی و پیشگیری از معلولیت است.
وی گفت: مجتمع آب درمانی استان کرمان و جنوب شرق دارای 2 هزار و 700 مترمربع است که تاکنون 30 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
معاون امور توانبخشی بهزیستی، مدیرکل دفتر امور مراکز توانبخشی و مراقبتی بهزیستی به همراه مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی استان کرمان امروز (شنبه ) از روند مجتمع تخصصی آب درمانی استان کرمان و جنوب شرق بازید کردند.
3029/9895
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.