حسین نحوی نژاد روز شنبه در حاشیه آیین افتتاحیه پنجمین خانه کوچک معلولان ذهنی کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از وجود 47 خانه کوچک در کشور خبر داد و گفت: ایده راه اندازی این خانه ها توسط یک خیر کرمانی در سطح کشور اجرایی شد.
وی از خیرین استان کرمان برای کمک به معلولان قدردانی کرد و افزود: خیر کرمانی با ایجاد خانه کوچک معلولان ذهنی در شرایط فعلی جامعه نشان داد که کار خیر در هر زمانی امکان پذیر است.
نحوی نژاد با اشاره به اینکه 3.9 درصد معلولان کشور در کرمان هستند ، گفت: راه اندازی دهکده سلامت در آینده نزدیک در کرمان شامل کارگاه های حرفه آموزی ،مراکز مراقبتی روزانه معلولان، مراکز مراقبتی شبانه روزی معلولان و خدمات توانبخشی می تواند الگویی برای آموزش در سطح کشور باشد.
وی با اشاره به اینکه ایده های پیشرفته ای در حوزه توابخشتی در استان کرمان وجود دارد گفت: موسسات و شرکت های اقتصادی ارزشمندی در این استان در حوزه توانمندسازی معلولان کار انجام می دهند که انگیزه مسئولان دولتی را بیشتر می کند.
نحوی نژاد با اشاره به اینکه استان کرمان دارای 15 هزار نفر مستمر بگیر در کشور بود بیان داشت: برای حمایت پشت نوبتی های بهزیستی 15 هزار نفر مستمر بگیر دیگر به بهزیستی کرمان اضافه شده که یک اتفاق خوبی در این استان است.
خانه کوچک معلولان ذهنی خفیف ویژه پسران بالای 14 سال امروز (شنبه) در کرمان افتتاح شد.
9895/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.