به گزارش ایرنا،محمدجواد فدائی روز یکشنبه در نشست عمران شهری کرمان افزود: همه ما یک دولت و یک نظام هستیم و باید پاسخ مردم را با همکاری و تعامل یکدیگر بدهیم.
وی اظهارداشت: برغم مصوب شدن صورت جلسات متعدد ، تخصص برخی ادارات در تلف کردن وقت و اجرا نکردن این مصوبات است که مشکل یاد شده باید با پیگیری های استانی رفع شود.
سرپرست استانداری کرمان تاکید کرد: در برخی موارد اجرا نشدن مصوبات از سوی دستگاه ها در حالی انجام می شود که رسانه ها در تمامی نشست ها حضور داشته و نظارت دقیقی بر عملکرد سازمان ها و دستگاه ها دارند.
فدائی همچنین گفت: بهره برداری آزمایشی پروژه تله کابین کرمان بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده در اسفندماه سال جاری انجام خواهد شد و در این راستا رفع مشکلات تامین برق و حفاری های لازم باید در اسرع وقت انجام شود.
وی در بررسی روند اجرای پروژه میدان آزادی نیز گفت: بر اساس صورت جلسه قبل قرار است که این پروژه تا پایان مهرماه به بهره برداری برسد و بر اساس وضعیت موجود زمان بندی آخر مهر به دلیل مشکلات مالی شهرداری و پروژه قابل عمل نیست.
سرپرست استانداری کرمان عنوان کرد: در روز بهره برداری از پل سیدی به دلیل تاخیر 15 روزه از قول داده شده برای افتتاح این پل، از مردم عذرخواهی کردیم و در پروژه میدان آزادی اگر شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیاء توان ادامه کار را ندارند، کار را تعطیل کنند.
فدائی اظهارداشت: در اجرای پروژه باند دوم فرودگاه کرمان 50 درصد پیشرفت فیزیکی کار حاصل شده و مشکل اصلی در اجرای این پروژه تامین قیر است که در صورت تامین قیر مورد نیاز، روند اجرای این پروژه دنبال شده و بر اساس زمانبندی انجام شده، این پروژه در22 بهمن ماه افتتاح می شود.
شهردارکرمان در این نشست با اشاره به اینکه درآمدهای شهرداری از از محل عوارض، مالیات بر ارزش افزوده است، گفت: شراط رکورد اقتصادی موجب کاهش درآمد عوارض شده و درآمدها از محل مالیات بر ارزش افزوده نیز نظم خاصی ندارد.
سید مهران عالم زاده افزود: اولویت شهرداری در تامین پرداخت حقوق کارکنان است و عدم ثبات درآمدهای شهرداری موجب می شود که پروژه ها در موعد مقرر اجرایی نشود.
در این نشست مشکلات پروژه های تله کابین کرمان، میدان آزادی، تقاطع غیر همسطح ابوذر، باند دوم فرودگاه کرمان، تقاطع غیرهمسطح سه راه هوانیروز و پروژه های عمران شهری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان بررسی شد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.