به گزارش ایرنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان روز سه شنبه در این مراسم از برنامه سازان این رسانه به عنوان خاکریز مقابله با هجمه های رسانه ای دشمنان نام برد و از زحمات آنان قدردانی کرد.
احمد علیرمضانی با اشاره به اینکه برنامه تجلیل از برنامه سازان برتر صدا و سیمای کرمانسازان مرکز کرمان با کسب 11 جایزه از این جشنواره ، خوش درخشیدند ، افزود : برغم مشکلات در سال های اخیر اقدامات ماندگاری در صدا و سیما برای معرفی ظرفیت های استان انجام شده است .
به گفته علیرمضانی طی مدت یاد شده آثار تولیدی خوبی از جمله سریال ، انیمیشن و موسیقی تولید و در آستانه هفته دفاع مقدس مستندهای خوبی در زمینه شهدا آماده رونمایی شده است.
وی گفت: همزمان با 40 سالگی انقلاب دشمنان برنامه ریزی گسترده ای برای کم رنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کرده اند که توطئه آنها با هنرمندی رسانه ها و صدا و سیما بی اثر خواهد شد.
علیرمضانی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم هم گفت: همت صدا و سیما بر پوشش مناسب مراسم محرم همچون سال های گذشته خواهد بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان در این مراسم گفت: در هفته دولت طرح های زیادی در گوشه و کنار استان افتتاح شد که با همکاری صدا و سیما و دیگر رسانه ها این خدمات به خوبی به مردم منعکس شد.
سید مصطفی آیت اللهی موسوی افزود: اطلاع رسانی دست اندرکاران عرصه رسانه و مطبوعات در هفته دولت موجب شد تا اقدامات و فعالیتهای برجسته انجام شده در این استان به مردم گزارش دهی شود و مردم بیش از پیش به آینده امیدوار شوند.
در خاتمه این مراسم از برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای مرکز کرمان تجلیل شد.
بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استانهای صدا و سیما در شهر کرد سوم تا پنجم شهریورماه جاری برگزار شد.
5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.