به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ـ ورزشی در رشته‌های دو و میدانی، طناب‌ کشی، کشتی پهلوانی و اسب ‌دوانی صبح پنجشنبه هشتم شهریور در شهرستان ورزقان آغاز شد.
گفتنی است مسابقات اسب سواری در چهار کورس و در بخش آقایان برگزار شده و نتایج ذیل بدست آمد؛
کورس اول با حضور 6 اسب بومی برگزار شد و چابک سوار مهدی له لو با اسب دومان قهرمان شد و شهرام برزگر با اسب تیزپا و اتابک عفت پوربا اسب آدسیز دوم و سوم شدند.
در کورس دوم، پیمان پور محرم با اسب دومان شاهد قهرمان شد و ابوالفضل نوجوان با اسب سمند و فرزاد طی باقودلو با اسب سرور دوم و سوم شدند.
کورس سوم با حضور 5 راس اسب بومی برگزار شد که چابک سوار میثم قربانی با اسب دلناز قهرمان شد و سجاد عبدی با اسب طوفان طلائی و فرهاد رنجبر با اسب رخش در جایگاههای دوم و سوم ایستادند.
کورس چهارم نیز با 3 راس اسب برگزار شد که چابک سواران فرزین عباسپور با اسب نصیرو مقصود جهدی با اسب گرشاسب اول و دوم شدند.
در کشتی پهلوانی این مسابقات ناصر پاشایی، علی قلی زاد ، مهدی گل محمدی و افشین حسینی به ترتیب اول تا چهارم شدند و در دو ومیدانی رده سنی بررگسالان نفر اول محمد رضایی نفر دوم مجید زارع نفر سوم کیهان چنگیزی
رده سنی نوجوانان نفر اول امیر مهدی شاهی نفر دوم میلاد بابایی و نفر سوم حسین محمد پور
به گزارش ایرنا، اجرای موسیقی عاشیقی، مسابقه نمادین چوگان، حضور بانوان عشایر با لباس بومی، کمانگیری روی اسب، برپایی آلاچیق های عشایر از برنامه های جانبی این جشنواره بود.
/9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.