به گزارش ایرنا ، علی ملااحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای تسریع در ساخت این سریال فاخر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار و مدیرکل صدا و سیمای استان با رییس رسانه ملی دیدار خواهند کرد تا تصمیمات لازم در این باره اتخاذ شود.
وی اظهار داشت: همچنین برنامه ریزی های خوبی برای تولید مستند و فیلم در باره اشخاص تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شده و هم اکنون فیلمنامه شهید مرحمت بالازاده به صورت انیمیشن تهیه و ساخت این سریال در 52 قسمت 11 دقیقه ای آغاز خواهد شد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 9 شهید مدافع حرم استان اردبیل بیان کرد: امسال برنامه های ویژه ای به صورت مستند در مورد شهیدان مدافع حرم علی آقایی، اکبرشهریاری، علی یزدانی و علی سیفی تولید و پخش خواهد شد.
وی با بیان اینکه مقدمات تولید سریال هفت خوان به اتمام رسیده و در چند روز آینده ساخت آن آغاز خواهد شد، ادامه داد: همچنین امسال تولید و پخش سریالی به زبان آذری در دستور کار قرار دارد.
ملا احمدی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل آمادگی پخش مسابقات ورزشی در همه رشته ها را دارد، گفت: برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها در تابستان علاوه بر پخش روزانه فیلم سینمایی، برنامه های زنگ ورزش و سلامتی و مستند گردشگری از شبکه سبلان پخش خواهد شد.
مدیرکل صدا و سیمای اردبیل افزود: معرفی توانمندی و قابلیت‌های استان درحوزه گردشگری، کشاورزی و برندسازی محصولات تولیدی استان از دیگر اهداف صدا و سیما است.
وی با اشاره به کمبود آب در کشور اضافه کرد: امسال برنامه ویژه‌ای برای ترویج مصرف بهینه آب در بخش های کشاورزی و خانگی برای مردم استان تهیه و پخش خواهد شد.
او با بیان اینکه امروز فضا برای فعالیت هنرمندان در صدا و سیمای اردبیل مهیا است، اظهار داشت: خوشبختانه در تولید و پخش برنامه های دینی و مناسبت های مذهبی به یک فرم خاصی رسیده ایم و امید می رود در تولید و پخش برنامه های شاد و پرنشاط نیز به این فرم دست یابیم.
وی همچنین بیان کرد: هم اکنون بیش از 95 درصد جمعیت استان تحت پوشش گیرنده دیجیتال بوده و تلاش می شود تمامی مناطق استان تحت پوشش این گیرنده‌های قرار بگیرند.
وی افزود: 99.9 درصد جمعیت استان تحت پوشش آنالوگ، 87 درصد تحت پوشش رادیوfm و 92 درصد تحت پوشش رادیو استانی و 85 درصد تحت پوشش رادیو سراسری هستند.
ملا احمدی از فعالیت 2 ایستگاه تلویزیونی پر قدرت کوه سنگر و خروسلو، 19 ایستگاه با قدرت متوسط و 169 ایستگاه کم قدرت در مناطق روستایی و صعب العبور استان خبر داد.
وی گفت: تعهد صدا و سیمای اردبیل در حوزه سیما تولید یک هزار و 610 ساعت برنامه، در رادیو چهار هزار و 100 ساعت و در رادیوی برون مرزی نیز یک هزار و 460 ساعت است که این برنامه‌ها با کیفیت مطلوب تولید می شود.
وی میزان مخاطبان برنامه های سیمای استان را 67 درصد، رادیو را 28 درصد، میزان اعتماد مردم به صدا وسیما را بیش از 70 درصد و میزان رضایت مخاطبین را هم بیش از 75 درصد عنوان کرد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.