پاسدار محمدرضا رضایی روز جمعه در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس که همزمان با سراسر کشور در بوستان امیر کبیر اراک برگزار شد، افزود: همایش پیاده روی خانوادگی از جمله مهمترین برنامه های این هفته است که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، ایثارگران، رزمندگان برگزار شده است.
وی ادامه داد: همایش پیاده روی خانوادگی با توجه به تاکیدات و توصیه های مقام معظم رهبری به حضور جوانان ارزشی، بسیجی و حزب اللهی به امر ورزش هرساله در روز های نخست هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: امسال با توجه به تقارن نخستین روز هفته دفاع مقدس با ماه محرم این همایش یک هفته رودتر برگزار شده است.
پاسدار رضایی خاطر نشان کرد: برگزاری آیین رزمایش نیروهای مسلح و برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است که یکی از یادواره ها با حضور یکی از رزمندگان مدافع حرم و همرزم شهید والا مقام شهید انصاری در اراک برگزار می شود.
وی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، نشست های سیاسی و فرهنگی در سطح پایگاه های بسیج، برگزاری نمایشگاه مردان آفتاب در تیپ یکم حضرت روح الله از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان اراک است.
به گزارش ایرنا، در این همایش والدین به همراه فرزندان خود ضمن پیاده روی در بوستان امیر کبیر اراک، تمرین ها و نرمش های ورزش صبحگاهی را انجام دادند.
برگزاری مسابقات ورزشی و اجرای حرکات نمایشی از سوی رزمی کاران، انجام موسیقی محلی، مسابقات دارت از دیگر برنامه های جنبی این همایش بود.
31 شهریور تا ششم مهرماه هر سال با عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.
1955/3075/خبرنگار مهدی عظیمی**انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.