به گزارش ایرنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی روز پنجشنبه در جمع مردم گلزار و جشنواره سیب و گلابی افزود: طرحها و پروژه های افتتاحی دولت توانسته به خوبی برای مردم استان شغل ایجاد کند و امیدواریم این تلاشها منجر به رضایت مردم شود.
موسوی گفت: نمایشگاههای جنبی جشنواره سیب و گلابی در مساحتی به وسعت 50 هکتار اجرا شده و شامل فرآورده های دامی و کشاورزی، صنایع دستی، سوغاتی ها و خوراکی های محلی و سیاه چادر عشایر است.
نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در این جشنواره گفت : حضور مسئولان در کنار مردم در این جشنواره پیام مهمی برای دشمنان دارد که خبر از همبستگی و یکدلی مردم و خادمان آنها در دولت می دهد.
شهباز حسن پور افزود: طی هفته دولت به همت مردم و یاری مسئولان، طرح ها و اقدامات خوبی در شهرستان بردسیر اجرا شده است.
وی از منطقه گلزار بردسیر به عنوان بهشتی برای کارآفرینان و سرمایه گذاران نام برد و افزود: شرکت صنعتی معدنی گل گهر معین اقتصادی منطقه، به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در بردسیر کمک شایسته ای کرده که جای قدردانی دارد.
پنجمین جشنواره سیب و گلابی گلزار بردسیر که از چهارشنبه هفتم شهریور آغاز شده بود امروز هشتم شهریور در محل سایت گردشگری گلزار به کار خود پایان داد.
گلزار یکی از مناطق پنجگانه شهری بردسیر و منطقه ییلاقی خوش آب و هوایی است که در تابستانها پذیرای مهمانانی از نقاط مختلف استان است.
این شهر در فاصله 59 کیلومتری جنوب غربی مرکز کرمان و در فاصله 60 کیلومتری جنوب شرقی بردسیر قرار دارد.
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.