علیرضا اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرحها عمدتا در بخشهای زیرساختی کشاورزی ،آبرسانی ،
آبخیزداری ، آبزی پروری ، بهداشتی و مخابراتی بود که با بهره برداری از این طرحها موجب تقویت شاخص های زیرساختی منطقه شد.
به گفته اسدی با حضور سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان روز گذشته به نمایندگی از طرحهای هفته دولت شهر بابک از پنج طرح عمرانی آموزشی در این شهرستان بهره برداری و سه طرح کلنگ زنی شد .
براساس این گزارش ، از جمله این طرحها نهال کاری و توسعه جنگل مس خاتون آباد به وسعت 350 هکتار با اعتبار 12 میلیارد ریال و بوستان این شهر با اعتبار 11 میلیارد ریال است.
همچنین مخزن پنجهزار مترمکعبی آب شرب خورسند با 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار ، نمازخانه مدرسه دخترانه شهید نیک عیش و دبستان 8 کلاسه شهید رضایی نسب جوزم در شهرستان شهربابک افتتاح شد.
همزمان با طرحهای افتتاحی ،کلنگ احداث مجتمع خدمات رفاهی در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع و براورد هزینه اولیه پنج میلیاردریال به زمین زده شد و عملیات اجرایی باند دوم خروجی جوزم با 2میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار، کمربند سبز مجتمع بابک مس ایرانیان با سرمایه گذاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان و مجتمع آبرسانی روستایی خبر نیز با 17 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.
وی ضمن تبریک هفته دولت اضافه کرد: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون با همکاری ارکان حکومتی در استان کرمان و شهر بابک بخصوص پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اقدامات توسعه ای خوبی را شاهد بوده ایم .
اسدی از هفته دولت به عنوان فرصتی مغتنم جهت روشنگری و اطلاع رسانی از اقدامات و فعالیتهای دستگاههای اجرایی و خدمات رسان یاد کرد که رسانه ها می توانند در راستای امید افرینی در جامعه به انعکاس و انتشار این اقدامات بپردازند.
شهر بابک در 240کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
9899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.