مسلم حدیدی قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در سطح دانش آموزی سنین 6 تا 18 سال برگزار می شود و خوشبختانه شاهد استقبال خوب 200 دانش آموز از سراسر استان هستیم.
حدیدی ادامه داد: این نوع مسابقات در سطح کشوری به شکل های مختلف برگزار می شود اما در استان برای اولین بار به این صورت برگزار می شود.
او از برنامه توسعه این مسابقات خبر داد و گفت: قصد داریم حتی مسابقاتی مانند سازه های ماکارونی که قبلا برگزار شد را نیز همراه با این رقابتها برگزار کنیم.
به گفته حدیدی ، این مسابقات از امروز ساعت هشت صبح با مسابقات چرتکه و محاسبات ذهنی آغاز شده و تا ظهر نیز ادامه دارد؛ ضمن اینکه معرفی نفرات برتر فردا انجام می شود.

** دانش آموزان کرمانشاهی قهرمان مسابقات جهانی مکعب روبیک
قائم مقام موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در ادامه با اشاره به برگزاری این مسابقات در سطح کشوری اشاره کرد که مسابقات استانی فرصتی برای معرفی نفرات برتر به این مسابقات است.
او همچنین از برگزاری این مسابقات در سطح جهانی و کسب مقام توسط دانش آموزان استان کرمانشاه در رشته مکعب روبیک خبر داد.
حدیدی مزیت اصلی این دوره از مسابقات را حضور دانش آموزان از سراسر استان دانست و گفت: با برگزاری این مسابقات به دنبال شناسایی استعدادهای تحصیلی بخصوص برای معرفی به پارک علمی کودکان در پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی هستیم.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 325 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.
7457/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.