به گزارش خبرنگار ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز سه شنبه در دیدار معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، جوانان ایران اسلامی را نخبه، تحصیل کرده، خوش فکر و انقلابی دانست و افزود: این جوانان باید بیشتر مورد حمایت و توجه قرار گیرند و از ظرفیت آنها در راستای رفع مشکلات اقتصادی کشور بهره گرفت.
او گفت: امروز به واسطه تلاش ها و زحمات جوانان در بسیاری از حوزه ها خودکفا شده ایم و به استقلال رسیده ایم.
وی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد ملت ایران رشد کند، گفت: قبل از انقلاب ما از هر لحاظ به کشورهای خارجی وابسته بودیم و حتی برخی محصولات غذایی ما هم از خارج کشور تامین می شد.
وی ایران را کشوری ثروتمند دانست و اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کشور ما مشکل مدیریتی دارد.
وی با تاکید بر نظارت و مدیریت در بخش های مختلف در کشور افزود: اگر این 2موضوع مهم را در نظر داشته باشیم دیگر مشکلی در کشور نخواهیم داشت.
او وابستگی به نفت را یکی از مشکلات کشور دانست و گفت: امام (ره) روزی که وارد کشور شدند فرمودند که نباید متکی به نفت و گاز باشیم که متاسفانه این موضوع مدیریت نشد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در ادامه از معاون رئیس جمهور خواست ساختمان برج جهاد دانشگاهی در شهر کرمانشاه را تعیین تکلیف کند چرا که روند ساخت آن خیلی طولانی شده است.
آیت الله علما اظهار امیدواری کرد سفر دکتر ستاری به استان موجب توجه و حمایت بیشتر به جوانان و شرکت های دانش بنیان شود و افزود: استعدادهای بسیار خوبی در استان کرمانشاه داریم که باید مورد حمایت جدی قرار گیرند.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفری یک روزه به کرمانشاه از شرکت دانش بنیان پارت بیستون در شهرک صنعتی بیستون، مرحله اول مرکز نوآوری کرمانشاه و مرکز شتابدهنده تخصصی کرمانشاه مستقر در پارک علم و فناوری بازدید کرد و عصر امروز نیز در در جلسه شورای اداری استان شرکت می کند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.