به گزارش خبرنگار ایرنا، ستاری در بدو ورود به شهرستان جهرم مورد استقبال علیرضا صحراییان معاون استاندار و فرماندار ویژه جهرم و جمعی از مسئولان این شهرستان قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و رئیس بنیاد نخبگان استان فارس، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.
علیرضا صحراییان معاون استاندار و فرماندار جهرم درباره جزییات برنامه های سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به خبرنگار ایرنا گفت: بازدید از شهرک صنعتی جهرم و شرکت ساخت تجهیزات پزشکی که یک شرکت دانش بنیان محسوب می شود و افتتاح اتاق تمیز این شرکت، از جمله برنامه های سفر سورنا ستاری به جهرم است.
وی افزود: بازدید از شرکت های دانش بنیان شهرستان جهرم در حوزه های مختلف از جمله استارت آپ های فعال شهرستان و شرکت های دانش بنیانی که موفق به تجاری سازی ایده های خود شده اند، از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم ادامه داد: پس از انجام این بازدید ها، جلسه بررسی مسایل و مشکلات حوزه علم و فناوری با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، امام جمعه جهرم، رئیس کمیسیون عمران مجلس، روسای دانشگاه ها و روسای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.
صحراییان گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری همچنین در جلسه ای در فرمانداری ویژه شهرستان جهرم حضور خواهد یافت و پس از آن برای شرکت در جلسه شورای اداری استان عازم شیراز می شود.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
/7369/9254/ 1876
خبرنگار: بهرام بشیری زاده جهرمی ** تنظیم:‌سجاد خسروانیان ** انتشاردهندده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.