به گزارش ایرنا؛ سید مجتبی موسوی روز یکشنبه در جریان برگزاری کارگاه آموزشی مشاوران پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری، افزود: در راستای خدمت‌ رسانی بهتر به دانش ‌آموزان شرکت ‌کننده در کنکور، اداره مشاوره با همکاری مرکز مشاوره و خدمات روان ‌شناختی استان، اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مشاوران پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری استان کرد.
وی گفت: در این کارگاه که 32 نفر از مشاوران پایگاه‌ها حضور داشتند، سرفصل‌های سیستم گزینش داوطلبان در سازمان سنجش، اصول و قوانین انتخاب رشته و معرفی رشته‌ها و دانشگاه‌ها توسط مدرسان ارائه شد.
وی اظهار داشت: دانش‌آموزان سرمایه‌های آینده ایران اسلامی هستند که با اندیشه و خرد خود قله‌های پیشرفت و ترقی را فتح خواهند کرد‌ و نویدبخش آینده‌ای درخشان هستند.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه گفت: دانش آموزان با هدایت درست و انتخاب رشته تحصیلی مناسب، می‌توانند در مسیر اعتلای آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی افتخارآفرین باشند و با پشتوانه ایمان در آزاد کردن تمام پتانسیل‌ها و استعدادهای خود بکوشند.
موسوی افزود: دانش‌آموزان باهوش و تیزبین ایران اسلامی با تأسی از بزرگان علم و ادب این سرزمین به دنیا ثابت خواهند کرد که حرف های زیادی برای گفتن دارند و مهم ‌ترین گام در این راه، انتخاب رشته تحصیلی درست و متناسب با نیازهای امروز جامعه است.
او گفت: این کارگاه گامی در جهت این هدف والا است که امیدواریم به شکل کامل ‌تر ادامه یابد.
استان کرمانشاه با جمعیت 2 میلیون نفری، 325 هزار دانش آموز، 28 هزار فرهنگی و چهار هزار و 600 مدرسه دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.