به گزارش ایرنا ، مجید یزان پناه روز سه شنبه در نشست هم اندیشی روسای مناطق آموزش و پرورش به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده در خانه معلم افزود: دانش آموزان امیدهای فردای این مرزو بوم هستند، آینده ای که همین درصد کم دانش آموزان تشکیل دهنده کل بافت جمعیتی آن خواهند بود.
وی اظهار داشت: اولویت اول، دوم و آخر در آموزش و پرورش معلم است که این مساله مهم در ساماندهی نیروی انسانی باید با تدبیر مورد توجه جدی قرار گیرد.
یزدان پناه با اشاره به فشارهای خارجی برای از بین بردن روحیه امید، نشاط و تلاش در بین مردم ، از مدیران مناطق خواست در ایجاد و حفظ روحیه شادابی و نشاط در مدارس تلاش کنند و شادابی و نشاط را نیاز امروز جامعه دانست.
وی بر برنامه ریزی صحیح از سوی مدیران آموزش و پرورش مناطق تاکید کرد و از آنها خواست در اجرای دقیق شیوه نامه ساماندهی سال تحصیلی آینده نهایت سعی خود را بکار گیرند و اظهار امیدواری کرد در مهرماه هیچ کلاسی بدون معلم نماند.
یزدان پناه ضمن تقدیر از عملکرد مدیران مناطق تابعه، به کلام رهبر انقلاب در خصوص خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم اشاره کرد و یکی از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش را مدارا کردن با مردم دانست و از مدیران خواست نسبت به این امر مهم نهایت سعی و تلاش خویش را بکار گیرند و در هم افزایی و پاسخگویی شفاف با ارباب رجوع تلاش کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تئوری 'پنجره های شکسته' در علم مدیریت، به اهمیت رعایت اصول مدیریتی مدرن و بروز اشاره کرد و از مدیران خواست تا با زیرمجموعه های خود رابطه تعاملی داشته باشند.
وی معلم، دانش آموز و کلاس را از اصلی ترین ارکان آموزش و پرورش دانست و معلمان را ستون آموزش و پرورش و پیشگامان مبارزه با جهل و نادانی و تربیت کنندگان و آموزش دهندگان صددرصد جمعیت فردای جامعه دانست که در صف اول جهل ستیزی و خردورزی جانفشانی می کنند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 325 هزار دانش آموز است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.