به گزارش ایرنا؛ دکتر بهنام رضا مخصوصی روز دوشنبه در جلسه پایش واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان ها در سرسرای اجتماعات این مرکز افزود: این رتبه در شرایطی کسب شده که تعداد اعضای هیات علمی واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه نسبت به سایر واحدهای سراسر کشور کمتر است.
وی با اشاره به ارائه 20 مقاله پژوهشی در سال توسط همکاران بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان امام خمینی به هیات علمی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی خدمات ارائه می دهد و قرار است در صورت تایید شورای اداری دانشگاه، بیمارستان فارابی نیز به این مجموعه اضافه شود.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه با تاکید بر حل مشکلات احتمالی واحدهای توسعه تحقیقات بالینی گفت: بیمارستان امام خمینی با وجود برخورداری از یک ششم امکانات سایر واحدهای توسعه تحقیقات کشور موفق به کسب رتبه هشتم کشوری شده و این نشان از پتانسیل بالا وعملکرد مناسب این مرکز در این زمینه می باشد.
بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با مساحت 32 هزار و 500 متر مربع، زیربنای 12 هزار متر، 220 تخت مصوب و 224 تخت فعال، شامل بخش های چشم، گوش و حلق و بینی، سوختگی، داخلی، مسمومیت، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز، عفونی، اتاق های عمل، کلینیک و آی سی یو است.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.