علی فرهادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستان امام خمینی(ره) سلسله از وضعیت ایده آلی برخوردار نیست، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 10 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه صرف تجهیزاین بیمارستان شده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد تخت های جراحی این بیمارستان به 10 تخت افزایش یافته است، افزود: توسعه بخش اورژانس و کلینیک ویژه بیمارستان نیز از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است.
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بخش بهداشت و درمان عملیات احداث پنج خانه بهداشت و 2 مرکز اورژانس 115 در شهرستان سلسله با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال انجام است که پیش بینی می شود به زودی شاهد بهره برداری از این طرح ها باشیم.
فرهادی با اشاره به اینکه در حال حاضر در 12 رشته تخصصی در شهرستان سلسله پزشک متخصص داریم، افزود: شهرستان سلسله در زمینه حضور پزشکان متخصص از سایر شهرستان ها از وضعیت مناسب تری برخوردار است با این حال تلاش می کنیم که تعداد پزشکان متخصص در رشته های مختلف در شهرستان افزایش یابد.
بیمارستان 50 تختخوابه دولتی امام خمینی(ره) شهرستان سلسله واقع در منطقه غرب شهر الشتر در سال 1381 تاسیس شد که با 201 نفر پرسنل دارای 49 تخت فعال می باشد و دارای بخش های داخلی ، CCU،جراحی، عفونی ،زایشگاه، تالاسمی ،اورژانس ،دیالیز ،فیزیوتراپی ،رادیولوژی ،شنوایی سنجی ،اتاق عمل و زنان است که از لحاظ ارزیابی دارای تخت های درجه 2 است.
7265/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.