به گزارش ایرنا، رضا رحیمی روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت و درخشش ورزشکاران استان در میادین مختلف داخلی و خارجی طی سال های اخیر بیانگر وجود ظرفیتی بالا در عرصه ورزش قهرمانی است.
وی ادامه داد: این ظرفیت ها در اکثر رشته های ورزشی میان ورزشکاران کرمانشاهی وجود دارد و در صورت توجه و حمایت بیشتر می توان شاهد موفقیت های بزرگتری از سوی آنان باشیم.
رحیمی همچنین با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی در سطح جامعه، گفت: شرایط زندگی های امروزی باعث شده نیاز به تحرک در جامعه بیشتر احساس شود و لذا ورزش همگانی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
معاون استاندار کرمانشاه توجه به زیرساخت های ورزشی استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: سالن های ورزشی برخی شهرستانها وضعیت مناسبی ندارند که باید کمک کنیم بازسازی شوند.
وی همچنین به موضوع اقتصاد ورزش نیز اشاره و با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در این حوزه، گفت: سعی کرده ایم توجه ویژه ای به حوزه ورزش استان داشته باشیم، بعنوان نمونه از تسهیلات اشتغال روستایی سهمیه مناسبی را برای توسعه فضاهای ورزشی اختصاص داده ایم.

** ورزش می تواند زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را فراهم کند
مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در مراسم معارفه خود گفت: ورزش می تواند زمینه حضور بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری در این زمینه و سایر عرصه ها را فراهم کند.
صابر رحیمی همچنین وجود تعداد زیادی ورزشکار سازمان یافته و هزاران ورزشکار دیگر در استان را یک پتانسیل قوی و ظرفیت بالقوه برای توسعه بخش خصوصی دانست و افزود: باید از این سرمایه عظیم به نحو مطلوب استفاده کنیم.
وی، حمایت مادی و معنوی از قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزش، تلاش برای جذب حمایت کننده مالی، زمینه سازی برای ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش، ایجاد جو صمیمی بین کارکنان اداره کل ورزش و جوانان و استفاده از ظرفیت جوانان را از رویکردهای خود عنوان کرد.
رحیمی در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استانی و اهالی ورزش، کرمانشاه بتواند جایگاه واقعی خود را در این عرصه پیدا کرده و در آینده شاهد درخشش هرچه بیشتر ورزشکاران و تیم های ورزشی در عرصه های مختلف باشیم.
از اسفند سال 95 تاکنون ارسلان حسینی مدیریت ورزش استان کرمانشاه را برعهده داشت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.