به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری، کارخانه روغن کشی و تصفیه روغن هزارتنی با سرمایه گذاری 2هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در مجتمع مارال فروز گلستان اجرا می شود.
همچنین یک کارخانه روغن کشی دیگر با ظرفیت تولید 40 هزار تن در این مجموعه فعالیت دارد.
این مجتمع با 400میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت و 100میلیارد ریالی در گردش در مساحت 46 هزار مترمربع با خط‎های تولید و بسته‎بندی رب گوجه فرهنگی، انواع کنسروهای غیرگوشتی، شالیکوبی و سردخانه 12 هزار تنی درعلی آباد کتول راه اندازی و فعال است.
همچنین با حضور استاندار گلستان در علی آبادکتول عملیات اجرایی فاز یک ایجاد زنجیره تولید گوشت مرغ در استان با سرمایه گذاری 700میلیارد ریالی بخش خصوصی آغاز شد.
در این پیوند عملیات اجرایی کشتارگاه طیور شرکت زرین طیور هیرکان با سرمایه گذاری 500میلیارد ریال و ظرفیت کشتار 12 هزار قطعه ای مرغ در ساعت آغاز شده است.
طرح فاز یک تولید مرغ مادر 50 هزار قطعه ای با سرمایه گذاری 200میلیارد ریالی نیز در این مجتمع در حال اجرا بوده که استاندار گلستان از آن دیدن کرد.
سید مناف هاشمی استاندار گلستان در این پیوند گفت: نگاه زنجیره ای در حوزه طیور با سرمایه گذاری بخش خصوصی، نوید بخش آینده ای روشن است و امیدواریم این شرکت علاوه بر تامین امنیت غذایی داخلی و ایجاد اشتغال بتواند بخشی از تولیدات را به دیگر کشورها صادر کند.
علی آباد کتول در 35 کیلومتری شرق گرگان واقع است.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.