به گزارش ایرنا؛ روابط عمومی دانشگاه رازی کرمانشاه روز یکشنبه در این ارتباط اعلام کرد: دانشگاهیان دانشگاه رازی، قبل از اقامه نماز ظهر و عصر با سر دادن شعارهایی مواضع ضدایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.
دانشگاهیان در این تجمع شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، تروریسم وهابی عامل استکبار است، نه سازش نه تسلیم مبارزه با آمریکا، سر دادند.
در پایان این تجمع، بیانیه جامعه دانشگاهیان دانشگاه رازی قرائت شد.
در بخشی از این بیانیه آمده است؛ رفتارها و مواضع کینه توزانه و خائنانه آمریکای جهانخوار نسبت به انقلاب و ملّت بزرگ ما در طول 40سال گذشته، به ما آموخته است که هرگز، عظمت، عزّت و استقلال خود را در تکیه بر او نجوییم و نخواهیم جست.
این بیانیه می افزاید: در این راه، همچنان موضع صریح و هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب و نیز مقام معظّم رهبری مبنی بر«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» چراغ راه ماست، منتهی باید به یاد داشته باشیم که جمله­ مزبور از سوی امام راحل، مقیّد و مشروط به «وجوب حفظ وحدت کلمه» بود یعنی آمریکا زمانی نمی تواند هیچ غلطی بکند که در داخل، انسجام و اتّحاد ملّی خود را همچنان حفظ کرده باشیم.
توافق جامع هسته‌ای وین با عنوان برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) به دنبال تفاهم هسته‌ای لوزان در تیر ماه سال 1394در اتریش بین ایران، اتحادیه اروپا و گروه
۱+۵ شامل کشورهای چین، فرانسه، روسیه، انگلیس، آمریکا و آلمان منعقد شد و اجرایی شدن آن از دی ماه همان سال کلید خورد.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه هشتم ماه مه اعلام کرد که این کشور دیگر در توافق بین المللی هسته ای ایران نخواهد ماند و از آن خارج می شود.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.