به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: بی تعهدی و تصمیم استکباری و استعماری آمریکا در برجام که از قبل نیز برای ایران مشخص و مشهود بود، اکنون آشکار شد.
وی تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام نه تنها برای کشور ما مشکل ساز نشد بلکه موجب انسجام و اتحاد همه اقشار و جناح های مختلف در برابر زورگویی و یاوه گویی این دشمن دیرینه شد.
امام جمعه شهرکرد خودباوری و تکیه بر اقتصاد داخلی و چشم پوشی از تولیدات بیگانه را رمز پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: در هر عرصه که به نیرو و دانش داخلی توجه و تکیه شده کشور در آن عرصه خودکفا و به تولید انبوه با کیفیت رسیده است.
حجت الاسلام نکونام، تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای ایرانی را بهترین گزینه پیشرفت و توسعه کشور دانست و تاکید کرد: دشمن در صدد تضعیف نظام جمهوری اسلامی است و با تهدید و تحریم اقتصادی را تنها نقطه ضعف می داند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اتحاد و همدلی بین مسوولان فارغ از جناح سیاسی و دلجویی در صدد حل مشکلات معیشتی مردم کم درآمد را موجب انسجام و ایستادگی در برابر استکبار جهانی دانست.
امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه این شهر با اشاره به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه ضیافت الله ، ماه شست و شوی روح و روان مومنان است که باید با شور و حال به استقبال ماه مهمانی خدا برویم .
وی، خدامحوری و رسیدگی به مشکلات خلق خدا را از سیره ائمه اطهار (ع) دانست و تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت به تزکیه نفس و درک و رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه است.
به گزارش ایرنا، در پایان آیین نماز جمعه نمازگزاران با پرپایی راهپیمایی انزجار خود را از استکبار جهانی در نقص برجام و عهد شکنی به نمایش گذاشتند.
نمازگزاران با سردادن شعارهای همچون مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل اقدامات خیر آمریکا و رژیم صیهونیستی را محکوم کردند.
نظیر این راهپیمایی در دیگر شهرستانهای چهارمحال و بختیاری توسط نمازگزارن برگزار شد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.