به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: رئیس جمهوری آمریکا که برجام را بدترین معاهده تاریخ این کشور خوانده، آنرا پاره هم نمی کند تا نقض شمرده نشود اما با تهدید دولت ها و شرکت هایی که قصد مبادلات تجاری با ایران دارند، مانع بهره گیری ایران از منافع برجام می شود.
وی ادامه داد: انتظار ملت ایران از مسئولان و دولتمردان افزایش روشنگری نسبت به اقدامات ضد برجام آمریکا و جواب قاطع به این بدعهدی های آمریکایی ها است.
وی 25 شهریورماه سالروز کشتار مردم مظلوم فلسطین در صبرا و شتیلا توسط صهیونستها را یادآور شد و گفت: تاسف انگیز است که به 'بگین' نخست وزیر وقت رژیم اشغالگر قدس که این جنایتها را انجام داد و نیز اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا که عامل اصلی کشتار مردم در عراق و افغانستان بود، جایزه صلح نوبل داده شد.
وی با اشاره به هفته بانکداری اسلامی بدون ربا، با انتقاد از آنچه که توجه ناکافی به اجرای این قانون خواند، گفت: اجرای کامل قانون فوق در شبکه بانکی آثار و برکات فراوانی به دنبال خواهد داشت.
خطیب نماز جمعه گناباد تاکید کرد: نظام بانکی باید به جای واسطه گری، ضمن پرداخت بیشتر تسهیلات قرض الحسنه، سپرده های مردم را به سمت تولید و اشتغال و رونق اقتصادی جامعه سوق دهد.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
2095/5132
خبرنگار: علیرضا حسن زاده/ ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.