احمد روشن زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: حسین کیهانی دونده کرمانشاهی حاضر در مسابقات جایزه بزرگ امارات بود که از کسب مدال بازماند و به مقام چهارمی بسنده کرد.
وی ادامه داد: کیهانی در رقابت های ماده پنج هزار متر به رقابت با حریفان پرداخت و با زمان 14 دقیقه و 41 ثانیه از خط پایان گذشت اما این رکورد برای کسب مدال کافی نبود.
روشن زاده تصریح کرد: علی خدیور و امیر مرادی 2 نماینده دیگر کشورمان در این رقابت ها بودند که به ترتیب مقام های قهرمانی و ششمی را تصاحب کردند.
رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه گفت: این رقابت ها به میزبانی شهر دبی و با حضور دوندگان کشورهای آسیایی برگزار شد.
وی اظهار کرد: حسین کیهانی دونده کرمانشاهی خود را برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا که اواخر مردادماه امسال برگزار می شود، آماده می کند.

** قهرمانی 2 ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات دو و میدانی معلولان کشور
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از قهرمانی 2 ورزشکار کرمانشاهی در مسابقات دو و میدانی معلولان کشور در رشته ها پرتاب وزنه و دوی 200 متر خبر داد.
عزت الله پرنیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مهران نکویی مجد در رشته پرتاب وزنه با رکورد 14 متر و 92 سانتی متر توانست عنوان قهرمانی و مدال طلا را از آن خود کند.
وی تصریح کرد: علی الفت نیا دیگر ورزشکار کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها نیز در ماده دو 200 متر با رکورد 24 ثانیه و 53 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و مقام قهرمانی را کسب کرد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه گفت: نکویی مجد و الفت نیا با کسب عنوان قهرمانی مسابقات دو و میدانی کشور، مجوز حضور در مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا را کسب کردند.
وی گفت: رقابت های دو و میدانی معلولان کشور عصر امروز (22 اردیبهشت) با حضور بیش از 500 ورزشکار در ماده های مختلف به میزبانی تهران برگزار شد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.