به گزارش ایرنا، ششمین دوره مسابقات دو و میدانی جانبازان ومعلولان باشگاههای ایران در 2 بخش بانوان و آقایان طی روزهای 9 و 10 شهریورماه در ورزشگاه مشهد برگزار شد، که تیم بانوان مناطق نفتخیز جنوب با کسب پنج هزار و 256 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.
همچنین در بخش آقایان این مسابقات تیم مناطق نفتخیزجنوب نیز با کسب چهار هزار و 239 امتیاز عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
151 ورزشکار زن و مرد در رشته های مختلف به رقابت پرداختند که در نهایت ورزشکاران خوزستانی در این مسابقات با کسب 6 مدال طلا در بخش بانوان و چهار نشان طلا در بخش آقایان موفق به کسب هشت سهمیه مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 شدند.
در این مسابقات مهناز امینی در ماده پرتاب نیزه و دیسک صاحب 2 نشان طلا شد همچنین هاشمیه متقیان دیگر ورزشکار خوزستانی در ماده پرتاب نیزه و دیسک 2 نشان طلا کسب کرد. شهلا حدیدی و الهام صالحی دیگر ورزشکاران باشگاه مناطق نفتخیزجنوب به ترتیب در ماده های پرتاپ دیسک و پرتاب نیزه صاحب 2 گردن آویز طلا شدند.
همچنین در بخش آقایان محمود احمدی، عبدالرضا پاپی، جواد حردانی و علیرضا قلعه ناصری با کسب چهار نشان طلا و کسب رکوردهای مورد نظر جواز حضور در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا را بدست آوردند.
6002خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.