جعفر رفعتی دبیر هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رقابت ها که در شهرستان فردیس البرز برگزار شد، ورزشکاران گیلانی موفق به کسب سه مدال طلا ، چهار مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.
وی افزود: بر این اساس و در این رقابت ها ، در رده سنی نوجوانان ، پویا حسن نژاد از استان گیلان موفق به کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای مسابقات هاپکیدوی قهرمانی کشور شد؛ در رده سنی جوانان نیز، قاسم پورجوری دیگر ورزشکار گیلانی موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد ، مهدی بشکوفه و علی معراجی از گیلان مدال نقره رده سنی جوانان را کسب کردند و سجاد ناطق نیز در این رده سنی موفق به کسب مدال برنز و عنوان سوم شد.
دبیر هیات ورزش های رزمی گیلان اضافه کرد: همچنین در رده سنی بزرگسالان ، اشکان اکبری از گیلان مدال طلا را بر گردن آویخت ، فریبرز روستا و علی معراجی در همین رده سنی و در بخش های مختلف مدال نقره و نیما رجبی نیز مدال برنز را کسب کردند.
رفعتی خاطرنشان کرد: تیم هاپکیدوی گیلان با کسب این تعداد مدال و مقام ، در رده بندی تیمی نیز پس از استان های البرز ، تهران و کرمان در مکان چهارم کشور ایستاد.
در رقابت های هاپکیدوی GHF قهرمانی کشور ، حدود 300 ورزشکار از استان های مختلف حضور داشتند که در سه رده سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در استان البرز با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش های رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشاردهنده: کبیری
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.