عزت الله پرنیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: علیرضا ایزدی وزنه بردار کرمانشاهی و عضو تیم ملی جانبازان و معلولان کشورمان در رقابت های پارآسیایی امارات بود که توانست بر سکوی قهرمانی بایستد.
وی ادامه داد: ایزدی نماینده دسته 49 کیلوگرم کشورمان بود که توانست با بلند کردن وزنه 132 کیلوگرمی مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
پرنیان خاطرنشان کرد: این ورزشکار کرمانشاهی بلند کردن این وزنه توانست رکورد آسیا را نیز از آن خود کند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه یادآور شد: در مسابقات پارآسیایی جوانان علاوه بر ایزدی، سه ورزشکار دیگر کرمانشاهی نیز حضور پیدا کرده اند.
وی افزود: فرزین نوری در وزنه برداری و طاها بیگ رضایی و اشکان چراغی در دو و میدانی ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها هستند.
پرنیان ادامه داد: علاوه بر این چهار ورزشکار، مرتضی ناظمی یکی از مربیان خوب کرمانشاهی نیز همراه با تیم ملی دو و میدانی کشورمان برای هدایت ملی پوشان عازم رقابت های معلولان آسیا شده است.
وی در پایان گفت: سه ورزشکار دیگر کرمانشاهی نیز وضعیت آمادگی مناسبی دارند و بدون شک همگی آن ها از شانس خوبی برای کسب مدال برخوردارند.
سومین دوره رقابت های پاراآسیایی معلولان از 19 تا 23 آذر به میزبانی امارات برگزار می شود و تیم کشورمان نیز در 10 رشته به این رقابت ها اعزام شده است.
در دومین دوره بازیهای پاراآسیایی جوانان که سال 2013 در مالزی و در 14 رشته ورزشی انجام شد، کاروان ورزشی کشورمان با 27 مدال طلا، 12 مدال نقره، 20 مدال برنز و مجموع 59 مدال در جایگاه دوم آسیا قرار گرفت.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.