جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در خیابان کاشیکاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا مرزبانی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌‌‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع دسته‌‌‌جمعی در خیابان کاشیکاری شهر کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری 11 مرکز جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. 

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از اهالی خیابان کاشیکاری به دلیل اختلاف حساب با یکدیگر درگیر شده و به ضرب و شتم هم پرداخته‌اند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با حضور به موقع پلیس درگیری خاتمه یافت و پنج نفر از عوامل اصلی نزاع نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. 

مرزبانی یکی از دلایل وجود امنیت در استان را حضور به موقع پلیس دانست و اظهار داشت: همین حضور به موقع و با صلابت باعث پیش‌گیری از وقوع بسیاری درگیری ها و جرائم شده است. 

وی افزود: امروز تمام هم و غم پلیس ایجاد فضایی امن و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه است. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس برخورد و مبارزه با مخلان نظم و امنیت عمومی است و تحت هیچ شرایطی اجازه ناامنی به این افراد را نخواهیم داد. 

مرزبانی با تاکید بر اینکه کرمانشاه یکی از امن‌‌ترین استان‌های کشور است،تصریح کرد: این مسئله به خاطر وجود همین امنیت پایدار بوده است که طبق اعلام مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری هرساله شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی هستیم. 

وی همکاری خوب مردم با پلیس را یکی از دلایل اصلی ایجاد امنیت فعلی برشمرد و ابراز امیدواری کرد با افزایش این همکاری‌‌ها شاهد وضعیت بهتری در سطح جامعه باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.