به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در سالی که گذشت ایران اسلامی رخدادهای تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشت و متجاوزان و ظالمان، ظلم و تعدی های زیادی علیه مسلمانان منطقه انجام دادند که امت اسلامی باید همچنان وحدت و عزت خود را حفظ کنند.
وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم مرزهای جمهوری اسلامی امنیت داشته باشد، باید به خواسته‌های به ‌حق مردم مرزدار پاسخ مثبت دهیم؛ چرا که ما همواره در راهپیمایی‌ها، انتخاباتها و سایر صحنه های حساس به این مردم نیاز داریم و اگر ما امروز حرفی برای گفتن داریم، به برکت حضور این مردم است.
خطیب جمعه روانسر با اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه عراق به دست ارتش بعث عراق در 25 اسفند سال 66 تصریح کرد: قتل عام مردم غیرنظامی و بی‌دفاع حلبچه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی به عنوان لکه ننگی در تاریخ بشریت به ثبت رسیده است.
ماموستا غفوری گفت: بمباران شیمیایی حلبچه یکی از جنایت‌های بشری است که در سایه سکوت کشورهای غربی و مدعیان دموکراسی به وقوع پیوست.
وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، بیان داشت: همه ما وظیفه داریم، در راستای پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آنها در دفاع از میهن، امروز یار و مددکار خانواده آنان باشیم.
ماموستا غفوری ادامه داد: حجاب و عفاف 2 ارزش والا در جامعه بشری بویژه در جوامع اسلامی است که انسان ها برای رسیدن به قله های سعادت و تعالی آنها را مورد توجه بیشتر قرار دهد.
ماموستا غفوری، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اضافه کرد: انسان باید در خلقت جهان هستی که نشانه هایی از قدرت و عظمت پروردگار متعال تفکر و تعقل کند و با الهام از این خلقت توشه ای برای آخرت داشته باشد و مسلمانان باید به دین مبین اسلام که دین سعادت و خوشبختی است افتخار کنند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.