دکتر علیرضا احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، به حدود 20 مهمان در این کنگره اشاره کرد و افزود: از سوی دیگر میزبان سه مهمان بین المللی به عنوان سخنران از کشور فرانسه خواهیم بود و نزدیک به 300 نفر در این کنگره شرکت خواهند کرد که از استان های همجوار، کرمانشاه و تهران خواهند بود.
احمدی اظهار داشت: در کنار این کنگره همزمان سمینار پرستاری سلول های بنیادی خون ساز غرب کشور و دومین سمینار سلولهای بنیادی خون ساز غرب کشور برگزار می شود چرا که موضوع این سه کنفرانس به هم مرتبط است.
دبیر اجرایی این سمپوزیوم ادامه داد: ژن درمانی و سلول های بنیادی، سلول های بنیادی و سرطان، فرصت ها و چالش ها برای تجاری سازی سلول درمانی، مسایل اخلاقی در پزشکی بازساختی، مرزهای دانش در مهندسی بافت، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی در بمیاری های اورولوژی و نفرولوژی از محورهای اصلی کنگره هستند.
به گفته مدیر امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این کنگره در سرسرای آمفی تئاتر بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه در روزهای دوم و سوم اسفند ماه امسال برگزار می شود.
ارولوژی یکی از شاخه های تخصصی پزشکی و جراحی است که در مورد بیماری هایی که سیستم ادراری مردان و زنان را درگیر می کند، بحث می نماید.
استان کرمانشاه با 2 میلیون جمعیت و 23 بیمارستان دولتی و خصوصی قطب درمانی غرب کشور محسوب می شود.
8066/7460 خبرنگار:زهره کریم زاده ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.