به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز یکشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن سرپل ذهاب، اظهار داشت: دشمن در طول 39 سال گذشته همواره با سناریوسازی و شایعه های مختلف به دنبال جداکردن مردم از انقلاب بوده است.
وی بیان کرد: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی همیشه توطئه های دشمنان را با حضور پررنگ خود در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی باطل کردند و امسال نیز برخلاف تصورات آنها با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار زدند.
وی افزود: دشمن از حضور ملت ایران درصحنه هراس دارد و قبل از انتخابات و راهپیمایی های کشور با تبلیغات مختلف تلاش می کند که حضور مردم را به حداقل برساند و در روزهای گذشته نیز در تلاش بود تا 22 بهمن امسال را کمرنگ جلوه دهد، اما این حضور میلیونی مردم در راهپیمایی، توطئه های آنها را نقش برآب کرد.
امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به حضور حداکثری مردم این شهرستان مرزی در راهپیمایی 22 بهمن ادامه داد: دشمن فکر می کرد مردم شهرستان به علت زلزله و با وجود مشکلات و سختی ها، در راهپیمایی حضور کمرنگی خواهند داشت، اما بصیرت و ولایتمداری مردم باعث شد که امروز صحنه های زیبایی از حضور حداکثری خود در تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر انقلاب به ثبت برسانند.
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی در دنیا دارای جایگاه است و حرفی برای گفتن دارد به برکت حضور پرشور و فعال مردم در صحنه های مختلف انقلاب و اسلام و پشتیبانی از نظام، انقلاب، امام، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود مشکلات معیشتی در کشور، اضافه کرد که مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم که از مطالبه های به حق آنهاست، باید توسط مسئولان و دولتمردان کشور پیگیری و رفع شود.
خطیب جمعه سرپل ذهاب افزود: حل مشکل معیشتی مردم، نیازمند یک عزم و اراده جهادی و انقلابی است که باید در بین مسئولان کشور تجلی یاید.
حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان این که دشمن با دست مایه قراردادن مشکل اقتصادی مردم در تلاش برای ناکارآمد نشان دادن انقلاب و حاکمیت است، گفت: وجود ضعف در برخی از مدیران و ناکارآمدی آنها را نباید به پای انقلاب و حاکمیت نوشت و مدیران ناکارآمد باید کنار بروند و مدیران جهادی و انقلابی جای آنها را بگیرند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.
وی بر لزوم پیگیری مشکل مردم از راه های قانونی، افزود: در وقایع پیش آمده در کشور و نارامی های بوجود آمده، دشمنان به دنبال ضربه زدن به انقلاب و ساقط کردن نظام بودند که با لطف خدا و بصیرت و هوشیاری مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی، این توطئه آنها هم نقش برآب شد.
وی در ادامه به اتحاد و همدلی مردم ایران اسلامی در روزهای پس از زلزله در سرپل ذهاب اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و در کمک رسانی به زلزله زدگان سرپل ذهاب سنگ تمام گذاشتند.
7079/7399/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.