به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر در مسجد جامع افزود: ملت اسلامی و انقلابی ایران با توکل به خداوند متعال، رهبری خمینی کبیر (ره) و همبستگی و اتحاد خود توانستند ریشه ظلم و ستم را در کشور برای همیشه نابود کنند.
وی با دعوت مردم به حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ذلت و تزلزل استکبار را فراهم خواهد کرد و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران را به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه روانسر در ادامه خواستار توجه بیشتر به مسائل جوانان و توسعه ورزش در سطح شهرستان شد و افزود: با حضور جوانان در میادین ورزشی بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی کاهش پیدا می کند.
ماموستا غفوری اظهار داشت: تمسک به قرآن کریم، تدبر و تعقل در آیات شریفه آن و پیروی از شریعت دین مبین اسلام مایه نجات و رستگاری مسلمانان است.
وی به اهمیت صلوات دادن پرداخت و ادامه داد: صلوات فرستادن نشان دهنده اهمیت، محبوبیت و رتبه رسول‌الله (ص)در نزد خداوند است و صلوات کلید تقرب به خدا و رسول‌الله(ص) است
خطیب جمعه روانسر گفت: شخصیت پیامبر بزرگوار اسلام (ص) آن قدر بزرگ و عظیم است که خداوند متعال، فرشتگان را مکلف کرده تا برای آن حضرت سلام و صلوات بفرستند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
3033/7455خبرنگار:یوسف فتاحی انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.