حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: در شرایطی که جبهه استکبار با کمک ایادی داخلی خود و سران فتنه در حال فراهم کردن فتنه دوم و بزرگتری بود، بصیرت و حضور به موقع و اقدام موثر مردم در نهم دیماه سال 88 این توطئه را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: در فتنه 88 جبهه استکبار تمام تجهیزات و امکانات اطلاعاتی و عملیاتی خود را بسیج کرده بود تا نظام اسلامی را دچار انحراف و نابودی کند اما رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ولایتمداری مردم نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.
رییس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: نظام سلطه با برنامه ریزی از پیش تعیین شده با هجمه به ارکان انقلاب و ارزش های اسلامی از جمله عاشورای حسینی اصل نظام و ولایت فقیه را هدف قرار داده بود که با درایت رهبری و حضور به موقع مردم این توطئه خنثی و فتنه گران به زباله دان تاریخ پیوستند.
وی افزود: حضور 50 میلیونی مردم در نهم دیماه 88 در دفاع از آرمان های انقلاب و ارزش های اسلامی دشمن را مایوس کرد اما آنها هیچگاه از اقدام و توطئه و فتنه علیه این ملت و نظام دست بر نمی دارند.
وی لازمه صیانت از ارزشهای انقلاب و اسلام را در داشتن بصیرت و آگاهی عنوان و تصریح کرد: بصیرت که پرچمدار آن دیدبان انقلاب اسلامی یعنی رهبر معظم انقلاب است در همه بهبوهه ها و شرایط بحرانی چراغ هدایت امت اسلامی خواهد بود.
*انتشار: علی اصغرافتاده
1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.