فرزاد شمس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با تبریک آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی، بر حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: بدون تردید حضور همه اقشار مختلف مردم در راهپیمائی یوم الله 22بهمن سبب یأس و ناامیدی دشمنان شده، عرصه را بر آنها تنگ و باعث پویائی و سرزندگی انقلاب می شود.
وی تاکید کرد: حضور حماسی و پرشور ملت ایران اسلامی به ویژه مردم مرزدار و انقلابی شهرستان سروآباد در این راهپیمایی باعث تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی، رهبری، خون پاک شهیدان، بالندگی نظام و خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان خواهد شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان سروآباد یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن پیام رسان وحدت و انسجام ملی ملت ایران به همه جهانیان است و مهمتر اینکه دشمنان بدانند که انقلاب ایران ریشه در ارزش ها و آرمان های ملی ایرانیان دارد و شکست ناپذیر است.
وی افزود: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی که 39 سال از آن می گذرد، همواره با روش های مختلف، انواع توطئه های شیطانی و دسیسه های پلید سعی کردند به نظام ضربه بزنند اما هر بار با مشت سنگین ملت ایران روبرو شده و شکست خوردند.
شمس ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن، استکبار ستیزی ملت ایران را به جهانیان به ویژه به آمریکا نشان می دهد و این مهم یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی گفت: حضور با بصیرت و آگاهانه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر تاریخ این مرز و بوم افزوده و انقلاب اسلامی را محکم تر، زنده تر و قوی تر می کند.
به گزارش ایرنا، 22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفری در فاصله 90 کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.
خبرنگار: فرزاد آداک**انتشار: عبدالله رحمانی
7354/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.