به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی آمده است: ملت بزرگ ایران امروز در طلیعه چهلمین سال از حیات انقلاب اسلامی به برکت بصیرت دینی، ایمان و شجاعت و با تاسی به فرمایشات حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی گام‌های محکم و استواری را برداشته است.
این پیام می افزاید: اینجانب با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، از همه آحاد مردم شریف و بزرگوار استان خراسان جنوبی دعوت می کنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای عزیز، دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرده و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات و حماسه آفرینی‌های خود بیافزایند.
بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن فردا (یکشنبه) در 100 نقطه استان برنامه ریزی شده است.
مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیرجند مرکز خراسان جنوبی ساعت 9 صبح از میدان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش تا میدان قدس و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی سخنران محوری این مراسم است.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.