امام جمعه سلماس  گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن زمینه ساز حضور مقتدرانه ایران در صحنه های بین المللی است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته درسلماس ضمن تبریک دهه مبارک فجر همه مردم ایران گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب حضور مقتدرانه ایران در صحنه های بین المللی خواهدشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن جوابی بر یاوه گویی ها و گستاخی های مقامات غربی است زیرا مردم ما حضور در این صحنه را تکلیف دینی و اطاعت از فرمان امام و مقام معظم رهبری می دانند.

وی  تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن حرکت نمادین استقامت ملت ایران است و نشان می دهد که تمامی فشارها و توطئه ها و فتنه های استکبار نتوانسته ملت ایران را از پای در آورد .

حجت الاسلام موسوی استقلال سیاسی نظام جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر عنوان کرد و گفت: در چهار دهه عمر نظام جمهوری اسلامی، هیچ دولت و حکومتی در دنیا به ایران تحمیل نشده که این یک افتخار تاریخی در تاریخ ایران است.

امام جمعه سلماس با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: ایجاد طرح های عمرانی و زیرساختی، انرژی هسته ای، فناوری نانو وسلول های بنیادی، مخابرات و سایر موفقیت ها تنها گوشه ای ازدستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که به سبب اتحاد ملی به دست آمده است .

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.