به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس سروری روز سه شنبه در نشست خبری که در سرسرای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد، افزود: ستاد دهه فجر استان با 22 کمیته تخصصی به ریاست استاندار و هم افزایی نماینده ولی فقیه در راستای برگزاری جشن های انقلاب اسلامی تشکیل شده است.
وی مهم ترین محور برنامه های دهه فجر امسال را مردمی بودن آنها دانست و گفت: برای تمام رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان برنامه ویژه دهه فجر تدارک دیده شده و مشارکت مردم در اجرای برنامه ها در اولویت است.
وی انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان را یکی از مهم ترین اهداف برنامه ها دهه فجر اعلام کرد، افزود: تحولات ماه گذشته در کشور نشان داد که برخی جوانان هنوز ارزش ها و دستاورده های انقلاب اسلامی را درک نکرده اند و نمی دانند این انقلاب با چه زحمت ها و ایثاری بدست آمده است.
وی با بیان اینکه ارزش ها و دستآورده های انقلاب برای نسل جدید بیشتر باید تبیین شود، گفت: غبار روبی و آذین بندی معابر و خیابان ها، نورافشانی، نصب پرچم در تمام نقاط استان ادارات و بانک ها، مدارس روستاها و شهرها از جمله برنامه های پیشوازی دهه فجر است.
وی با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و دهه فجر امسال گفت: سعی شده جشن ها و برنامه های دهه فجر با برنامه های ویژه ایام فاطمی تداخلی نداشته و یک نوع هماهنگی و تعادلی بین برنامه ها بوجود آید.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری مراسم یادبود شهدای شهرستان پاوه با حضور مسئولان کشوری و استانی در راستای ایجاد وحدت ادیان و اقوام و برنامه ورزشی 'دا' ویژه مناطق زلزله زده، مستند انقلاب از جمله برنامه های شاخص این ایام است.
سروی با اشاره به اینکه شب 22 بهمن؛ با سر دادن گل بانگ الله اکبر از مناره های مساجد، پشت بام ها و نورافشانی برگزار می شود، افزود: 22 بهمن روز حماسه آفرینی مردم ایران است و در این روز مردم استان بار دیگر به دشنمان نظام جهموری اسلامی نشان می دهند همواره پشتیبان و یاور انقلاب اند.
سروری، با فراخوان از تمام اقشار جامعه برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 گفت: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان داخلی و خارجی را یک بار دیگر ناامید خواهند کرد.
وی در ادامه گفت: 12 بهمن که به نام روز انقلاب اسلامی؛ امام خمینی (ره) و ولایت فقیه نامگذاری شده ساعت 9 و 33 دقیقه صبح همزمان با ورود حضرت امام (ره) به کشور مراسم رژه موتورسوران از فرودگاه تا مزار شهدا شهر کرمانشاه برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امام راحل و شهدا با حضور مسئولان استان و سخنرانی استاندار کرمانشاه برگزار خواهد شد.
سروری اضافه کرد: زنگ انقلاب به دلیل تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه 12 بهمن؛ در روز شنبه 14 بهمن با گشایش مدارس راس ساعت 9 و 33 دقیقه برگزار می شود.
سال گذشته بیش از 14 هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان کرمانشاه برگزار شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت 31 شهر و 2 هزار و 600 روستا در غرب ایران واقع شده است.
3209/8066 خبرنگار:عباداله آذرگون**انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.