به گزارش ایرنا، 'علیرضا باباخانی' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری، برگزاری دوره های آموزشی فضای مجازی، همایش فاطمیون، برپایی نهضت های روشنگری در شهرها و روستاها، جشنواره سرود انقلابی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های دهه فجر است.
وی افزود: غبار روبی گلزار شهدا، نمایش فیلم های جشنواره عمار، برپایی محفل های شب شعر، برگزاری جشن انقلاب، اجرای تئاتر دانش آموزی، همایش میقات صالحین، برگزاری محفل های انس با قرآن، مسابقه های هنری و تجسمی و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب از دیگر برنامه های شاخص دهه فجر انقلاب می باشد.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز بیان کرد: دشمن برای ناامید کردن نوجوانان و جوانان روزانه در تلاش است و دهه فجر بهترین زمان برای آشنا کردن این قشرها با دستاوردهای انقلابی می باشد؛ باید به سمتی برویم که دشمن را از هدفش ناامید کرده و نسل جدید را نسبت به انقلاب امیدوار نگه داریم.
او گفت: شعارهای دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در سال 1396 متناسب با مسائل روز و در راه تقویت ارزش های انقلاب است و باید محتوای ارائه شده در برنامه های شاخص نیز از قالب های عادی خارج شده، به نوعی بیانگر مسائل و مشکلات امروزی جامعه و جهان و راه های رویارویی با تهدیدها و استفاده از فرصت ها باشد.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7430/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.