علی محمد زورآوند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کرمانشاه، اسلام آبادغرب، دالاهو، کنگاور، سنقر و کلیایی، روانسر و جوانرود شهرستان هایی هستند که امشب نیز همانند چند شب قبل دمای زیرصفر درجه را تجربه می کنند.
وی ادامه داد: البته ممکن است دمای شهرستان های پاوه و صحنه نیز در طول ساعاتی از شب به کمتر از صفر درجه برسد ولی با این حال دمای صفر درجه برای این شهرستان ها پیش بینی شده است.
زورآوند با بیان اینکه دمای هوای امروز شهر کرمانشاه بین 12 درجه بالای صفر و سه درجه زیر صفر در نوسان خواهد بود، گفت: دمای شب گذشته مرکز استان در سردترین حالت به حدود پنج درجه زیر صفر رسید.
معاون هواشناسی کرمانشاه یادآوری کرد: شب گذشته (سه شنبه) سنقروکلیایی با دمای هفت درجه زیر صفر و کنگاور و هلشی هر کدام با دمای 6 درجه زیر صفر سردترین نقاط استان بودند.
وی همچنین به شرایط دمایی مناطق زلزله زده نیز اشاره کرد و گفت: دمای امشب ثلاث باباجانی به 2 درجه، سرپل ذهاب به چهار درجه، گیلانغرب به پنج درجه و قصرشیرین به هشت درجه بالای صفر و دالاهو نیز به یک درجه زیر صفر خواهد رسید.
زورآوند در پایان و با بیان اینکه موجی ناپایدار در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته، جو استان را متاثر خواهد کرد، افزود: این موج علاوه بر افزایش نسبی دمای شبانه و افزایش ابر، ممکن است سبب رگبار خفیف و موقت باران بخصوص در نواحی جنوبی استان گردد.
از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر تا 22 آذر) میانگین بارش های استان کرمانشاه به 69 میلی متر رسیده است که این مقدار بارش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 137 درصد رشد نشان می دهد اما در مقایسه با دوره بلندمدت 42 درصد کاهش شاهد کاهش نشان می دهد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.