علی محمد زورآوند روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از لحاظ دمایی نیز امروز و فردا به جز در برخی نقاط آن هم با حدود یک درجه تغییرات خاصی رخ نمی دهد.
وی با بیان اینکه انتظار می رود دمای شبانه 9 شهرستان استان امشب به کمتر از صفر درجه برسد، افزود: به جز پاوه، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب، ساکنین بقیه شهرستان ها دمای زیرصفر درجه را تجربه می کنند.
زورآوند گفت: دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین حالت به 13 درجه بالای صفر و امشب نیز در سردترین حالت به سه درجه زیر صفر خواهد رسید.
معاون هواشناسی کرمانشاه در خصوص مناطق زلزله زده نیز گفت: در ثلاث باباجانی دمای هوای امروز در گرمترین و سردترین حالت به ترتیب به 14 و سه درجه بالای صفر، در سرپل ذهاب به 18 و سه درجه بالای صفر، در قصرشیرین به 20 و 6 درجه بالای صفر و در گیلانغرب نیز به 19 و پنج درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی ادامه داد: سردترین نقاط استان، امشب نیز کنگاور و سنقر و کلیایی با دمای پنج درجه زیر صفر خواهند بود، ضمن اینکه مردم اسلام آبادغرب نیز انتظار می رود امشب دمای منفی چهار درجه را تجربه کنند.
زورآوند گفت: در دالاهو و روانسر نیز دمای هوای امشب به 2 درجه زیرصفر و هرسین، صحنه و جوانرود نیز به منفی یک درجه خواهد رسید.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.