علی محمد زورآوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: روند افزایشی دما که از چند روز گذشته آغاز شده همچنان ادامه یافته و به طور میانگین شاهد افزایش یکی دو درجه ای دما در ساعات روز و شب خواهیم بود.
وی با بیان اینکه شب گذشته اکثر شهرستان های استان دمای زیر صفر درجه را تجربه کردند، گفت: سردترین نقطه شهرستان سنقر و کلیایی بود که ساکنان آن دمای هشت درجه زیر صفر را تجربه کردند.
زورآوند ادامه داد: گواور، هلشی و کنگاور نیز با دمای هفت درجه زیر صفر در ردیف سردترین نقاط استان در شب گذشته بودند.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه دمای هوای شب گذشته شهر کرمانشاه را نیز پنج درجه زیر صفر عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود دمای امروز مرکز استان بین 13 درجه بالای صفر و چهار درجه زیر صفر در نوسان باشد.
وی در ادامه و با بیان اینکه از فردا شاهد افزایش ابر در برخی نقاط استان خواهیم بود، گفت: تا روز سه شنبه آینده پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت اما از این روز تا پایان هفته آینده (10 تا 13 اسفند) شاهد بارش باران در اغلب مناطق خواهیم بود.
زورآوند گفت: پیش بینی می شود بارش سامانه ای که قرار است اواسط هفته آینده وارد جو استان شود حدود 10 میلی متر باشد که در روزهای آینده بیشتر در خصوص آن و مناطق درگیر با سامانه بارشی صحبت می شود.
میانگین بارش های استان کرمانشاه از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون (اول مهر تا سوم اسفند) به 198 میلی متر رسیده که در مقایسه با سال گذشته که بارش ها 450 میلی متر به ثبت رسیده 56 درصد و در مقایسه با دوره بلند مدت نیز 27 درصد کاهش نشان می دهد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
3033/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.