علی محمد زورآوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه، ثلاث باباجانی و دالاهو هفت شهرستانی هستند که امشب دمای هوا در آن ها به زیر صفر خواهد رسید.
وی افزود: سنقر و کلیایی، اسلام آبادغرب و کنگاور هر کدام با دمای چهار درجه زیر صفر سردترین نقاط استان طی امشب خواهند بود.
زورآوند خاطرنشان کرد: همچنین دمای هوا در کرمانشاه، پاوه و دالاهو به منفی 2 درجه و دمای هوای ثلاث باباجانی به منفی یک درجه خواهد رسید.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در ادامه گفت: در روز جاری نیز قصرشیرین با 16 درجه گرمترین دما را بین مراکز شهرستانی استان خواهد داشت.
وی گفت: دمای هوای شهر کرمانشاه نیز امروز و در گرمترین ساعت به 14 درجه بالای صفر می رسد.
زورآوند گفت: کاهش دما در طول روز و شب تا پایان هفته ادامه خواهد یافت به گونه ای که دمای اکثر شهرستان های استان تا پایان هفته بین 2 تا 6 درجه سردتر می شود.
وی در پایان گفت: هوای امروز و فردای استان غالبا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و خفیف باران بخصوص در مناطق شرقی و جنوبی استان به همراه وزش باد پیش بینی می شود.
میانگین بارش های سال زراعی جاری (اول مهر تا 12 دی) در استان کرمانشاه به 97 میلی متر رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که در همین مدت بیش از 326 میلی متر بوده، 70 درصد و نسبت به دوره بلند مدت نیز 38 درصد کاهش نشان می دهد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.