به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین افزود: ایران اسلامی صلح طلب است و بررسی تاریخ نشان می دهد که این نظام اسلامی هیچگاه آغازگر جنگ نبوده است.
وی اظهارداشت: در صورت کوچکترین تعرض دشمنان، سربازان ولایت منطقه را برای تمام دشمنان نطام اسلامی تبدیل به جهنم خواهد کرد.
وی بیان کرد: تسلیحات نظامی کشورمان در راستای دفاع از کیان اسلامی و عامل بازدارندگی مهم در برابر تجاوزهای احتمالی دشمنان است.
وی با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان مبنی بر تجهیز نیروهای انصارالله یمن توسط جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: اگر جمهوری اسلامی ایران نیروهای انصارالله یمن را تجهیز می کرد، دیگر نامی از عربستان و همپیمانان وی در منطقه باقی نمی ماند.
وی گفت: ائتلاف عربستان در حالی جمهوری اسلامی ایران به تجهیز نیروهای انصارالله یمن متهم می کند که هیچ سند و مدرکی در اختیار ندارند.
امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بازداشت شاهزاده های سعودی در چند روز گذشته، گفت: محمدبن سلمان ولیعهد عربستان، این افراد را به جرم مبازره با فساد بازداشت کرده است و این در حالیست که پشت پرده این اقدام وی، رژیم صهیونیست است.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: بازداشت شاهزاده های سعودی برای به قدرت رسیدن ولیعهد جوان عربستان است تا با این اقدام، تمام رقبای خود را از صحنه سیاست حذف کند.
وی افزود: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان در راستای مبارزه با فساد، قصد دارد چهره خوبی از خود در جهان به نمایش بگذارد و این اقدام وی عوامفریبی بیش نیست.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.