عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر یزد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این روز، نماد خروش مسلمانان ایران و جهان علیه ظلم و ستم در جهان است .
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف تاریخ از جمله در جریان کودتای 28 مرداد 1332،سقوط هواپیمای مسافربری و کمک به دشمنان این ملت در جنگ تحمیلی توسط غرب ، مورد ظلم و ستم آمریکا قرار گرفت و این توطئه ها همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ملت با هوش و با فراست ایران ، این مسائل را به خوبی درک و تحلیل می کنند ، تاکید کرد: موضع امروز ما نیز همچنان مقابله با آمریکا به عنوان شیطان بزرگ است.
رحمانی فضلی تأکید کرد: راه مواجه با ایران منطق، عقل و قبول استقلال و‌ منافع جمهوری اسلامی است و دشمن بداند، هرچه فشار افزایش یابد مردم ما با اتحاد و انسجام بیشتر این مسیر را با هدایت مقام معظم رهبری به عنوان یک تکلیف دینی و ملی، سخت تر و مصمم تر ادامه خواهند داد.
وزیر کشور امروز شنبه در سفر به یزد، با آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد دیدار و در مراسم راهپیمایی 13 آبان شرکت کرد.
رحمانی فضلی با شرکت در شورای اداری استان یزد با قدردانی از تلاش چهار ساله سیدمحمد میرمحمدی ، محمود زمانی قمی را به عنوان سیزدهمین استاندار یزد پس از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد.
1968*2047* خبرنگار : محمودرضا رحمانی ** انتشار : انتشار- عباسقلی اشکورجیری
@irnayazdd
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.