به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز یکشنبه در جلسه برنامه ریزی مراسم 13 آبان در ساری ، افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، آمریکا برای ضربه زدن به نظام و ایران تلاش های توطئه گرانه زیادی انجام داد که با حضور همیشه در صحنه ملت ایران هیچگاه منتج به ثمر نشد .
وی با اشاره به شعار همیشگی مردم ایران مبنی بر اینکه ' آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ' ، ادامه داد : لحن توام با خشم ترامپ در سخنان اخیرش به این اعتراف می کند که 39 سال این کشور با کارهاش نتوانسته غلطی بکند .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران سپاه را تبلور و نماد قدرت دفاعی نظام دانست و گفت : رئیس جمهوری آمریکا نتوانست قدرت این نیروی دفاعی را ببیند و بدینصورت برآشفت .
وی تاکید کرد : مردم ایران همچون گذشته قدرتمندانه در صحنه حضور دارد و هیچگاه از موضع استقلال و حفظ اقتدار خود کوتاه نخواهد آمد .
یوسف پور از ترامپ به عنوان رئیس جمهوری بی بهره از سابقه تاریخی نام برد و گفت : چراکه فرد سیاسی کشوری که خلیج همیشه فارس ثبت در تاریخ را خلیج عربی می خواند بی سواد در زمینه مسائل تاریخی است .
** تبلور خروش خشم مردم آمیرکا در راهپیمایی 13 آبان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه شورای سیاستگذاری هماهنگی تبلیغات اسلامی کشوری برنامه راهپیمایی در پاسخ به یاوه گویی های اخیر ترامپ فعلا ندارد ، اضافه کرد : براساس تصمیم گیری های صورت گرفته راهپیمایی انزجار از سخنان رئیس جمهور آمریکا و 13 آبان به صورت همزمان در یک روز برگزار می شود .
وی افزود : سیزدهم آبان امسال ، ملت ایران یکصدا و با هم شعارهای ' سپاه قدرتمند پاسداران ، خارچشم دشمنان ' و ' شهادت ملت ما ، هیات من الذله ' در طول مسیر راهپیمایی سر خواهند داد .
وی ادامه داد : سیزده آبان امسال به دلیل هجمه بی ادبانه و دیوانه وار رئیس جمهور آمریکا با حضور پرشورتر مردم رنگ و روی دیگری به خود خواهد گرفت .
** نقشه خلیج فارس در دستان دانش آموزان مازنی
یوسف پور گفت : با هماهنگی آموزش و پرورش و دانشگاه ها ، دانش آموزان و دانشجویان با ساخت پلاکارد نقشه خلیج فارس در راهپیمایی 13 آبان امسال شرکت کنند .
سرودن اشعار حماسی در وصف راهپیمایی 13 آبان با محوریت سخنان اخیر ترامپ توسط طلاب ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در محیط های دانش آموزی و دانشگاهی ، پیشنهاد نامگذاری خیابانی در هر شهر با عنوان خلیج فارس از جمله مسائلی بود که توسط اعضای این جلسه مطرح شد .
13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذار شد. تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط رهبر ، شهادت دانش آموزان و تبعید امام خمینی (ره) در سالهای اوایل انقلاب اسلامی از جمله رویدادهایی است که در این روز رخ داد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.