مسعود حجی زواره روز دوشنبه در گفت , گو با خبرنگار ایرنا، به دلایل خداحافظی خود از دنیای قهرمانی اشاره کرد و افزود: یکی از این دلایل ایجاد مسائل حاشیه ای در چند وقت اخیر بود که برخی ها تصور می کردند نور چشمی کادر فنی هستم و تحت هر شرایطی در تیم ملی حضور دارم.
وی تصریح کرد: این در حالیست که هر زمان به تیم ملی راه یافتم و به مسابقاتی اعزام شدم قبل از آن حتما در مسابقات انتخابی شرکت کرده و با پیروزی بر رقبای خود توانستم به عضویت تیم تکواندو ایران درآیم.
حجی زواره افزود: در مسابقات های مهمی که طی سال های اخیر شرکت کردم یا قهرمان شدم و یا حداقل به فینال راه یافتم که نمونه های آن در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا زیاد به چشم می خورد.
قهرمان سابق تکواندو جهان دلیل دیگر خداحافظی خود از دنیای قهرمانی را، ایجاد فرصت برای خودنمایی جوانانی عنوان کرد که تازه کار خود را در دنیای قهرمانی آغاز کرده اند.
وی تاکید کرد: من حداقل 2 سه سال دیگر نیز می توانستم برای تیم ملی تکواندو به میدان بروم و در بالاترین سطح رقابت های جهانی و آسیایی افتخارآفرینی کنم اما تصمیم گرفتم در اوج از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.
حجی زواره همچنین از مخالفت مسئولان فدراسیون و کادر فنی تکواندو ایران نسبت به تصمیم وی مبنی بر خداحافظی از دنیای قهرمانی خبر داد و گفت: همه آن ها سعی کردند من را از تصمیم منصرف کنم اما با صحبت هایی که انجام دادم قانع شدند که تصمیم خود را عملی کنم.
ملی پوش سابق تکواندو ایران در ادامه خبر از حضور خود در دنیای مربی گری داد و گفت: تصمیم دارم تا تجربیاتی را که طی سال های حضور در سطح اول تکواندو اندوخته ام را به جوانترها انتقال دهم.
وی گفت: در این سال ها کنار بهترین مربیان تکواندو ایران و جهان مانند بی باک، مقانلو و ذوالقدر کار کرده ام و در سالی هم که کاپتیان تیم ملی بودم ارتباط خوبی با آن ها داشتم و تجربیات زیادی اندوختم.
حجی زواره در پایان اظهار کرد: به خودم اطمینان دارم که می توانم در این عرصه نیز موفق و جوانان زیادی را تربیت و به جامعه تکواندو تحویل دهم.
مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا 2010 آستانه قزاقستان، مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا 2012 ویتنام، مدال طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و مدال طلای رقابت های جهانی 2015 روسیه از مهمترین افتخارات مسعود حجی زواره در هفت سال اخیر به شمار می رود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.