نماینده وزن ۹۴+ کیلوگرم تیم ملی جوجیتسو ایران به فینال رقابت‌های ورلدگیمز لهستان راه یافت.

به گزارش ایلنا، مسابقات ورلدگیمز ۲۰۱۷ از هفته گذشته در رشته‌های مختلف رزمی به میزبانی کشور لهستان آغاز شده است که بر این اساس، تیم یک نفره جوجیتسو کشورمان نیز در این پیکارها شرکت کرده است.

«محسن حمیدی» ملی‌پوش وزن ۹۴+ کیلوگرم تیم جوجیتسو ایران ( در استایل فایت )، ابتدا حریف آلمانی را برد، سپس مقابل ورزشکار لهستان باخت، اما به دور بعد صعود کرد. وی در ادامه نماینده دانمارک را شکست داد تا راهی فینال شود. حریف حمیدی در بازی نهایی، همان جوجیتسوکار لهستانی است که نماینده کشورمان در دور دوم به او باخته بود.

البته حمیدی از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شده که بنابر تشخیص پزشکان و البته صلاحدید کادر فنی، در بازی فینال مقابل حریف خود حاضر نخواهد شد چرا که وی تا کمتر از دو هفته بعد باید در مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام شرکت کند.

به این ترتیب حمیدی گردن آویز نقره را از آن خود خواهد کرد.

حمیدی با این مدال نقره نخستین ورزشکار ایرانی در تاریخ مسابقات ورلدگیمز لقب می گیرد که برای دو دوره متوالی صاحب نشان می شود. وی چهار سال قبل و در رقابت‌های ورلدگیمز که در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار شد نیز موفق به تصاحب مدال نقره شده بود و جالب این که وی در آن بازی ها هم به دلیل مصدومیت نتوانست صاحب نشان طلا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.