مختار صیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: فاطمه کرمی، آزاده صیدی و راهله نادری بانوان کبدی کار کرمانشاهی هستند که به عضویت تیم ملی درآمده اند.
وی تصریح کرد: اردوی آمادگی تیم ملی کبدی بانوان ایران برای حضوری قدرتمندانه در رقابت های قهرمانی آسیا چند روزی است که در تهران آغاز شده است.
صیدی گفت: این اردو تا روز 12 آبان با حضور ملی پوشان کبدی ایران در مجموعه ورزشی بعثت جریان خواهد داشت.
رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه اظهار کرد: رقابت های قهرمانی کبدی آسیا دهه دوم آذر به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.
وی گفت: هدایت تیم ملی کبدی بانوان ایران برعهده شایلا جین از هند قرار دارد و ماهرخ دانش ، صفورا یادی مقدم و منیژه فیضی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کنند.
صیدی در ادامه از فعالیت 105 کبدی کار بیمه شده زیرنظر هیات خبر داد و گفت: تقریبا 55 درصد آن ها را آقایان و 45 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند.
رئیس هیات کبدی کرمانشاه یادآوری کرد: در سال گذشته کبدی کاران استان در مسابقات مختلف برون مرزی 13 مدال کسب کردند که هشت مدال آن در رقابت های آسیایی و پنج مدال نیز در رقابت های بین المللی بدست آمد.
وی در پایان اظهار کرد: در سال 95 کبدی کاران استان کرمانشاه 19 نفر - بار به اردوی تیم ملی دعوت شدند که همگی منجر به عضویت آن ها در تیم های ملی آقایان و بانوان ایران در رده های سنی مختلف شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.